Descoperă istoria celor 7S și vezi de ce pasagerii au încredere în ei. S7 Airlines este o companie aeriană din Rusia cu sediul în Novosibirsk. Compania mai este cunoscută sub numele de OAO Airlines, operînd preponderent zboruri locale. În mod regulat, compania realizează și zboruri internaționale spre Orientul Apropiat, țări din Europa , Asia de Sud-Est și țări din Asia - Pacific. În 2001, S7 Airlines a devenit membră IATA, iar în 2010 a reușit să se încadreze în Alianța Oneworld. Compania S7 Airlines este alcătuită din mai multe companii aeriene rusești, precum Globus Airlines , S7 Engineering, S7 Training, S7 Service, S7 Cargo, S7 Ticket și Sibir Technics, ceea ce a determinat succesul companiei și a calificat-o drept una dintre cele mai mari companii din Rusia. Flota aeriană este compusă din 101 aeronave dintre cele mai noi și performante. Pasagerii pot zbura cu avioane de tip Boeing, Airbus și Embraer . Iar în 2018, S7 Airlines a fost prima companie din Rusia ce avea în flotă aeronava Boeing 737 MAX.
Bilete și plăți. Biletele S7 Airlines pot fi cumpărate atât online, de pe site-ul oficial, https://www.s7.ru/en/info/fares.dot, cât și la ghișeele de bilete din aeroport. Cea mai practicată metodă este cumpărarea online. Inițial, se face rezervarea și, în decurs, de 24h trebuie achitată, în caz contrar, rezervarea va fi anulată. Pentru a plăti rezervarea, poate fi utilizată orice formă de plată disponibilă pe site-ul Aeroflot, adică card bancar, agenți de plată sau plată la birou. Se acceptă carduri de tip Visa, Master Card, American Express, Diners Club, Discover, UATP, JCB, UnionPay, МИР . În cazul efectuării plății la birou, se percepe un comision de 11 euro.
Check-in și orar. În cadrul S7 Airlines, Check-in-ul poate fi realizat în mod online pe site-ul companiei https://www.s7.ru/en/, în intervalul de timp de 30 h până la zbor și 50 de minute înaintea decolării. Pentru efectuarea acestuia, sunt necesare documentele de călătorie și informațiile despre zbor. Printarea tichetului și prezentarea lui la masa de îmbarcare este obligatorie. Toate bagajele trebuie să fie înregistrate pe fișa de îmbarcare. De asemenea, persoana care efectuează check-in-ul trebuie să nu necesite condiții speciale de călătorie, să nu călătorească cu un copil și să aibă vârsta împlinită de 18 ani. Totodată, Check-in-ul poate fi realizat și la casa de îmbarcare din cadrul aeroportului. Aceasta se deschide cu 3h înainte de ora decolării și este accesibil până la 30 minute înainte de decolare.
Bagaj. Bagajele acceptate la bordul aeronavei diferă în dependență de clasa aleasă de pasageri. În cazul bagajului de mână, pentru Clasa Economy, se acceptă o piesă cu greutatea până la 10 kg, cu dimensiunile 55 x 23 x 40, iar pentru Clasa Business - o piesă cu dimensiunile 55 x 23 x 40 și greutatea de până la 15 kg. Bagajele de cală, de asemenea, diferă de la o clasă la alta. Pentru Clasa Economy, drept bagaj de cală se admite o piesă cu greutatea maximă 23 kg și dimensiunile care să nu depășească 203 cm. Clasa Business - 2 piese cu greutate maximă de 32 kg și dimensiunea 203 cm. Copii până la 2 ani, deși nu au un loc achiziționat, profită de o geantă gratuită până la 10 kg, dar nu mai mare de 55х40х23 cm.
Opțiuni pentru confort. Aeronavele S7 Airilines sunt dotate pentru 2 clase de confort : Clasa Economy și Business Class. În ambele cazuri, personalul este politicos și mereu pregătit pentru ajutor. La Clasa Economy, pasagerii sunt serviți cu o masă caldă, ușoară sau o gustare și o băutură non-alcoolică. Clasa Business este dotată cu scaune mai mari, iar locul alături de pasager este mereu liber pentru a asigura confortul. Meniul aeronavei este mereu la dispoziția pasagerilor. Ei pot servi atât bucate calde, cât și gustări sau băuturi alcoolice. Apropo, locurile de la Business Class se află în imediata apropiere de locurile piloților.
Animale de companie. Pentru pasagerii cu animale domestice, compania oferă posibilitatea de a transporta animalul chiar în cabină, alături de el. Se acceptă la bord animale ce nu depășesc greutatea de 8 kg, iar containerul în care animalul trebuie să fie plasat nu poate fi mai mare de 55 × 40 × 25 cm. De reținut e că trebuie să anunți din timp de transportul animalelor, căci în aeronavă se permit doar 2 animale. Dacă animalul întrece limita de 8 kg, el va fi transportat într-o cameră specială drept bagaj de cală.
Alege compania avia mai ușor și află ce zic cei care au zburat cu S7
Din suflet aș vrea să mulțumesc companiei S7 Airlines. Am zburat cu fiica mea din Nadym la Sankt Petersburg. Totul a fost perfect, am avut o escală la Moscova, iar timpul între zboruri a fost 2 ore. Totul a fost după program, fără întârzieri. În special, miulțumesc reprezentanților zborului C7 Sadokhina Olga și Vorobeva Eugenia.
Zbor regulat cu această companie. Spre deosebire de multe altele, există o distanță mare între scaune, adică spațiul pentru picioare este suficient. Înălțimea mea este 190 cm, deci am des această problemă. Însoțitorii de zbor sunt politicoși, iar check-in-ul se face imediat la unul din cele 10 ghișee. Aproape nu stai la coadă. Și biletele sunt mai ieftine decât la celelalte companii. Am rămas satisfăcut de companie. Unicul lucru e care l-am remarcat e că unii pasageri sunt nepoliticoși, mereu lasă în urma lor mizerie.
Zborul Moscova - Krasnoyarsk a avut o întârziere de 40 de minute. Nu este mare grozăvie pentru mine, căci întotdeauna țin cont de + 2 ore. Deși S7 zboară aproape mereu la timp. Am citit o recenzie că nu l-au lăsat pe un copil în toaleta de la business-class. Situația mea a fost absolut inversă. Am stat pe culoar, la rând, iar stewardesa a venit la mine și a spus că, dacă am nevoie de o toaletă, pot utiliza clasa de afaceri. Aparent, depinde de însoțitorii de bord.
Aș dori să-mi exprim recunoștința față de piloți și de echipajul însoțitorilor la zborul 5592 Erevan - Novosibirsk, în special, însoțitorul de zbor Artem Kharlamov pentru abordarea profesionistă și pentru nivelul ridicat al serviciului.
Compania este groaznică. Am făcut înregistrarea online, totul a decurs bine, dar dintr-o dată, la verificarea și primirea permiselor de îmbarcare, s-a dovedit că copiii sub 18 ani nu ar trebui să fie așezați pe aceste locuri! Când au fost întrebați de ce informația nu a fost spusă la procurarea bileletor, au spus că nu știu! Am fost ajezați separat, iar eu trebuia să-mi fac griji tot zborul pentru copilul meu.